יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

זוהי סדום לצפייה ישירה



אין ספק שהסרט הישראלי המוצלח של השנים האחרונות שייך לסרט המדהים, זוהי סדום לצפייה ישירה. הסרט, עם כוכבי "ארץ נהדרת" המעולים, שלא מפספסים אף רגע טוב להצחיק אותנו. בין השחקנים בסרט המעולה זוהי סדום לצפייה ישירה: אייל קיציס, אסי כהן, אלי פיניש, מריאנו אידלמן, מוטי קירשנבאום, יובל סמו ועוד. מדובר בסרט קומי מעלף שמחזיר אותנו אחורה אחורה לתקופת התנ''ך בסדום ועמורה. את הסרט ייצר מולי שגב ומדובר בהחלט בסרט מגלגל מצחוק.

השחקנים המעולים והמצחיקים של זוהי סדום לצפייה ישירה

בין השחקנים המשובחים בסרט זוהי סדום לצפייה ישירה, תמצאו את אלי פיניש האגדי. פיניש, היה יחד בצמד "אלי ומריאנו" עם מריאנו אידלמן והם בהחלט צמד חמד מצחיק. אלי פיניש מנחה כיום תוכנית אירוח בערוץ 1, תחת השם, “פוטו פיניש". מדובר בתוכנית אירוח מעלפת. עוד שחקן בסרט זוהי סדום לצפייה ישירה הוא אייל קיציס. קיציס, מגיש את מהדורת "ארץ נהדרת" ונשוי למגישת החדשות, טלי מורנו.

ההצלחה של זוהי סדום לצפייה ישירה

הסרט המקומי זוהי סדום לצפייה ישירה, זכה באין ספור תשבוחות והסתמן כסרט מצליח במיוחד. הסרט עלה לא מזמן בערוץ 2 וצופים רבים ראו אותו. זוהי סדום לצפייה ישירה מראה רגעים קומיים נדירים. אחד מהרגעים הוא שבנו של המאלכ של סדום רצה לשבת סביב השולחן ועשה סיבובים סביב הכיסאות במקום לשבת כבר על הכיסא הראשון שהוא רואה. זוהי סדום לצפייה ישירה הצליחה מאוד בקולנוע והקהל הישראלי נהר בהמוניו אל בתי הקולנוע. אין ספק שכוכבי "ארץ נהדרת" יודעים להצחיק בכל מקום.
לצפייה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה