יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

עספור עונה 2


סדרת הדרמה הישראלית המצליחה, עספור עונה 2 ,שודרה בערוץ הוט 3 הפופולרי בחברת הכבלים HOT וקצר תישבוחות רבות מקיר אל קיר. הסדרה מספרת על חבורת גברים צעירים, הגרים בתוך אוטובוס נטוש בירושלים ובעיקר נהנים מהחיים, אך גם מסתבכים בצרות. עספור עונה 2, זכתה לעשרות אלפי צפיות ואף יותר, ברחבי האינטרנט והטלוויזיה. בסדרה מככבים שלום מיכאלשווילי, עוז זהבי, עמוס תמם, חנן סביון, גיא עמיר ועוד. היוצרים של הסדרה, שגם משחקים בה, הם חנן סביון וגיא עמיר המוכשרים.

השחקנים המעולים בסדרה המשובחת עספור עונה 2

חלק מהקאסט הנפלא של עספור עונה 2, כולל את: שלום מיכאלשווילי, המגלם את דמותו של מוטי, המנהיג המהולל של החבורה. עוד שחקן מעולה, הוא עוז זהבי, המגלם את דמותו של איציק, חולה נשים מהולל, העובד במוסך עתיק, אי שם בירושלים. איציק מסתבך בסדרה עם כל מי שנקרה בדרכו ואף מאויים על חייו. עוד שחקן מוצלח, הוא חנן סביון, המגלם את דמותו של "ניוטון". ניוטון, נחשב לבחור די דביל, אך מבריק לפעמים עם רעיונות מוצלחים.

ההצלחה המדהימה של עספור עונה 2

יותר ממחצית הצופים של HOT צפו בסדרה עספור עונה 2 ובשירות ספריית הוידאו של הוט, ה- HOT VOD, היו לא פחות מ- 23 מיליון!! הזמנות, של הסדרה עספור עונה 2. הפורמט האדיר של הסדרה, נמכר לרשת המצליחה ביותר בארה''ב, FOX. מדובר בהחלט בהישג אדיר ומוצלח של היוצרים המהוללים גיא עמיר וחנן סביון. עכשיו נשאר לראות ולצפות, איך תיראה הגרסה האמריקנית לסדרה הפופולרית הזאת. הסדרה הוזזה לשעה מאוחרת, כי במועצת הכבלים והלווין טענו שחלק מהתכנים לא מותאמים לילדים ובני נוער.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה