יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

גאליס עונה 3 פרק 15



הסדרה המעולה לילדים ולנוער גאליס עונה 3 פרק 15, היא סדרת הרפתקאות מגניבה, שעוקבת אחר צעירי החבורה במשימות השונות שלהם והאתגרים. במרדף אחרי השלמת המשימות, ירמו חלק מחברי הקבוצה ויעשו הכל כדי לנצח. בסדרה כמובן, גם נראה התאהבויות וחברויות שנוצרו והמון תחרות. גאליס עונה 3 פרק 15 נחשבת להצלחה גדולה ומעניין יהיה לראות אם תהיה אפילו עוד עונה נוספת, לאור ההצלחה הכבירה. אין ספק, שאם זה תלוי בצופים הצעירים של הסדרה, הם ירצו עוד עונה שכזאת.

חלק מנבחרת השחקנים המדהימה בסדרה גאליס עונה 3 פרק 15

הנה חלק מהשחקנים בסדרה האהובה גאליס עונה 3 פרק 15: תמר עמית יוסף. תמר, מגלמת בסדרה, את דמותה של שרון, החברה הכי טובה של יולי. בחיים, תמר, היא מדובבת מוכרת ודיבבה בין היתר את תוכניות הילדים: טלטאביז ואת הסרט המקסים, “דינוזאור". כמו כן, דיבבה תמר, את הסרט, “מוצאים את נמו". עוד שחקנית מעולה בסדרה גאליס עונה 3 פרק 15, היא: מור פולנוהר, המגלמת את דמותה של רונה, האחות החורגת של יולי. יולי מזלזלת בה לרוב ועושה אותה שפוטה.

עוד שחקנים מעולים בסדרת הנוער גאליס עונה 3 פרק 15

עוד רשימת שחקנים מכובדת בסדרה גאליס עונה 3 פרק 15, כוללת את: הדס קלדרון. קלדרון, מגלמת בסדרה, את דמותה של עמליה, האמא של נינה ואמו החורגת של יונתן. היא רופאה בכירה ומוסמכת. הדס קלדרון, היא שחקנית תיאטרון מוכשרת, אבל גם שחקנית טלוויזיה לא רעה כלל. גם דנה פרידר המתוקה משחקת בסדרה גאליס עונה 3 פרק 15 ומגלמת את דמותה החיננית של מיקה, המדריכה האהובה של קבוצת אולימפוס. היא תעבור בגידה קשה ע''י החבר שהיה איתה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה