יום ראשון, 23 בדצמבר 2012

חי בלה לה לנד עונה 2 פרק 25



הריאליטי המקצועי חי בלה לה לנד עונה 2 פרק 25 משודר בחברת הלווין של YES ובלעדי ללקוחות החברה. מה שכן, בעזרת קוד מיוחד יכולים צופים אחרים לראות את כל פרקי הריאליטי חי בלה לה לנד עונה 2 פרק 25 באתר של YES ב"וואלה". הסדרה זוכה לתשבוחות נאות ולקהל מעריצים לא מועט. בין הזמרים: אלי זולטא, שיר לוי, מאיה בוסקילה, שרית אביטן, הראפר סאז ועוד. מעניין אם תהיה עונה שלישית לריאליטי המצליח הזה.

המשתתפים השונים בריאליטי המבטיח חי בלה לה לנד עונה 2 פרק 25

בין המשתתפים בריאליטי המצליח חי בלה לה לנד עונה 2 פרק 25 תמצאו את הזמרת ליאת בנאי. ליאת, השתתפה בכמה סרטים שמוגדרים, דכאוניים וגם סגנון השירה שלה נחשב לדכאוני. חי בלה לה לנד עונה 2 פרק 25 מביאה לזמרת הזאת במה וייתכן מאוד שאחרי הסדרה הזאת הקריירה שלה תנסוק והביקוש לזמרת יהיה גדול הן מבחינת ההופעות והן מבחינת מכירת דיסקים. עוד זמרת שרוצה פריצה גדולה היא שרית אביטן. שרית הצעירה היא חיילת ושרה מזרחית כבדה.

חי בלה לה לנד עונה 2 פרק 25 בהשוואה לעונה הקודמת

העונה הנוכחית של חי בלה לה לנד עונה 2 פרק 25 נחשבת למוצלחת טיפה פחות מהעונה הקודמת אבל עדיין יש לה קהל מעריצים לא רע. בעונה הקודמת של חי בלה לה לנד לצפייה ישירה השתתפו: דודו אהרון, ג'ולייטה, זהבה בן ואחותה, אתי לוי, אלון דה לוקו ואביהו שבת. הזוכה הגדול של חי בלה לה לנד עונה 2 פרק 25 היה אלון דה לוקו. הזכייה שלו הייתה די מפתיעה בהתחשב שהוא התמודד עם "תותחים כבדים" שהצליחו יותר ממנו ביומיום ולמרות זאת הוא הפתיע ובגדול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה