יום שלישי, 4 בדצמבר 2012

גולסטאר פרק 24


הדוקו ריאליטי הממגנט והנצפה ביותר בשנים האחרונות כנראה, גולסטאר פרק 24, ממשיך לסחוף אחריו, גל מעריצים לא קטן. באחד הפרקים, שיחקו כוכבי הנבחרת המשובחת, נגד מאמנים בכירים בליגת העל. מי שעזר לחבורה המהוללת של גולסטאר פרק 24, הוא השחקן הגדול, פיני בלילי. בלילי, הבקיע את רוב השערים לנבחרת של גולסטאר, מה שהביא את הקבוצה, לניצחון מתוק, על נבחרת השופטים. היה אפשר לראות את המאמן, שייע פייגנבוים, מאושר עד הגג וכך גם את הנבחרת שלו. עכשיו נשאר לראות, איך הם ישחקו, בלי עזרה, של שחקן בכיר, מבחוץ.

נבחרת הסלבס המהודרת של גולסטאר פרק 24

בדוקו ריאליטי הראוי לציון גולסטאר פרק 24, יש לא מעט סלבס, שבהחלט גונבים את ההצגה. אפשר לומר, שהסלבס שהכי מתמקדים עליו בסדרה גולסטאר פרק 24 ,הוא פליט הריאליטי הצעיר, טום קשתי. קשתי, לא מפספס אף רגע דל, כדי לומר כמה שהוא יפה וכמה שהוא בעצם יצירת מופת של אלוהים. חברי הנבחרת, מתמוגגים כל פעם מחדש מקשתי, כאשר הוא "עף" על עצמו, כל פעם מחדש. באחד הפרקים של גולסטאר, נראה קשתי, מבואס, שבחברת "סופרגול", ייצרו רק קלף אחד שלו, בה מופיעה תמונתו.

המטרה העיקרית של נבחרת גולסטאר פרק 24

המטרה הממוקדת והעיקרית של חברי הנבחרת של גולסטאר פרק 24, היא להיות נבחרת כדורגל מצליחה ומושקעת מן המניין. בעזרתו של המאמן והשחקן האגדי לשעבר, שייע פייגנבוים, נראה כי הסלבס השונים, בהחלט יהפכו למקצוענים. או לפחות רובם. השניים העיקריים בסדרה המשובחת, גולסטאר פרק 24, שאין להם קשר למשחק הפופולרי, הם הזמר קובי אוז והאמן העל חושי, אורן זריף. האם הם יהפכו לשחקנים ברמה הסבירה לפחות? זאת נדע בהמשך הפרקים המצוינים של, גולסטאר פרק 24. הסדרה, משודרת בהוט 3, השייך לחברת הכבלים, HOT.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה