יום רביעי, 19 בדצמבר 2012

מלך האריות לצפייה ישירה



הסרט המצויר המדהים, מלך האריות לצפייה ישירה, הוא סרט מצויר, שזכה להצלחה עולמית כוללת וכמעט אין מי שלא ראה את הסרט המדהים הזה. הסרט מרגש מאוד ומלמד לא מעט על החיים. בארץ, זכה הסרט, להצלחה רבה ובזמנו יצאו קלטות וידאו, עם הסרט, מלך האריות לצפייה ישירה. מדובר בסרט של חברת דיסני ואפשר לומר, שזה הסרט המצויר, הכי ריווחי שלהם אי פעם. את שיר הנושא של הסרט באנגלית, שר הזמר המצליח, אלטון ג'ון. הסרט היה ריווחי ממש ויצא לא מזמן, בגרסה תלת מימדית.

המוזיקה הנפלאה בסרט מלך האריות לצפייה ישירה

את רוב המוזיקה הנפלאה, בסרט הכובש, מלך האריות לצפייה ישירה, הלחין הזמר המכובד והמוכר, אלטון ג'ון. הסרט זכה בפרס האוסקר, על המוזיקה שבו והמלחין של הסרט, הלחין במשך ארבע שנים תמימות, יצירות מוזיקליות לסרט. השיר הכי מוכר של הסרט מלך האריות לצפייה ישירה, הוא השיר, " אהבה יש באוויר". מדובר כמעט, בשיר הכי זכור ומוצלח אי פעם, השייך לסרט מצויר כלשהוא. בנוסף, יצא מחזמר רב משתתפים, של הסרט, "מלך האריות". המחזמר, היה בברודווי וזכה להצלחה רבה.

סדרות ההמשך של מלך האריות לצפייה ישירה

אחרי ההצלחה הגדולה של הסרט הענקי בכל הזמנים, מלך האריות לצפייה ישירה, יצאה סדרה עם גיבורי הסדרה, “טימון ופומבה". הסדרה, שנקראה, "טימון ופומבה", סיפרה על גיבורי הסרט, החזיר והסוריקטה. טימון, נחשב לחיה עצלנית ואנוכית ופומבה לחיה חביבה וחכמה יותר. מלך האריות לצפייה ישירה, הציג לראשונה את טימון ופומבה ומאז אחרי הסרט, הם הפכו להצלחה גדולה ואפילו יצא סרט בכיכובם. יצאו גם בובות ודמויות שונות של השניים. טימון ופומבה, כיכבו גם במשחקי מחשב שונים, שיצאו מיד, אחרי צאת הסרט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה