יום שלישי, 25 בדצמבר 2012

גולסטאר פרק 35



הפרק האחרון של הדוקו ריאליטי האגדי גולסטאר פרק 35 ממשמש ובא ואיתו גם הסקרנות מה יקרה בפרק האחרון. אין ספק שכמעט מדינה שלמה תידבק לפרק הגמר האיכותי וכולנו נרצה לעקוב אחרי יכולות הקבוצה של גולסטאר פרק 35 במשחק הגמר המכריע נגד שחקני עבר מעולים. הגמר ישודר ביום שלישי, 25 בדצמבר, בערוץ המעולה של חברת הכבלים של HOT, הוט 3. מדובר באחת הסדרות הישראליות המדוברות והמשובחות ביותר של השנים האחרונות ומאז "עספור" לא נוצר באזז שכזה. נותר לראות איך תיראה העונה השנייה.

מה צפוי בפרק האחרון של גולסטאר פרק 35

בפרק האחרון של גולסטאר פרק 35 נפגוש סוף סוף את חברי הקבוצה במשחק הגורלי והאמיתי שלשמו הם התכנסו. משחק הגמר שלהם יתקיים בפרק האחרון של גולסטאר פרק 35 ובקהל יישבו המשפחות של המתמודדים השונים. בין המתמודדים: אורן זריף, קובי אוז, אבי מלר, נירו לוי, תום קשתי, דור דניאל,רון שובל,דן שפירא, הראל סלוצקי ועופר דומינגז. האם נבחרת גולסטאר פרק 35 תנצח במשחק הזה? נדע בקרוב מאוד.

הריב האחרון בסדרה גולסטאר פרק 35

באחד הפרקים האחרונים והטובים של גולסטאר פרק 35 רבו שוב טום קשתי ודן שפירא. טום קשתי אמר לדן שהוא בקושי שיחק ושהוא היה הכוכב האמיתי. שפירא זעם על קשתי ובין השניים התפתח עימות קולני שכמעט הגיע לאלימות פיזית. אחרי המקרה הזה, השניים התפייסו. אין ספק שהסדרה הנפלאה גולסטאר לצפייה ישירה, יודעת למתוח ברגעים מסוימים ובהחלט לא משעממת באף רגע. נראה ששהייה ממושכת יחד באותו מבנה של חבורת סלבריטים, יוצרת מאבקי אגו לא פשוטים כלל וצריך לדעת להתנהל יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה