יום שבת, 29 בדצמבר 2012

גאליס עונה 2 פרק 74




הסדרה המעולה המיועדת לילדים ולנוער ובעצם לכל מי שחפץ בכך, גאליס עונה 2 פרק 74, עלתה לשידור בערוץ הילדים ומאז לא מפסיקה להפתיע. הסדרה נחשבת לבין הנצפות בערוץ הילדים הוותיק ותלמידי בתי הספר השונים מחכים כבר לחזור הביתה כדי להשלים את הצפייה בפרקים החדשים של גאליס עונה 2 פרק 74. כולם רוצים לעקוב אחרי החבורה המיוחדת, שהתאספה לה במחנה הקיץ של גאליס, כדי לעבור הרפתקאות שונות, בין היתר, לאוצר הנחשק,”סרגון". ערוץ הילדים, לקח הימור נכון ובטוח בהחלט.

הדמויות ומעלליהן בסדרה גאליס עונה 2 פרק 74

בין הדמויות המסקרנות בסדרה גאליס עונה 2 פרק 74, תמצאו למשל את: יונתן מיטרני, שהגיע ממשפחה אומנת מגוננת והתייצב במחנה. בהמשך, יגלה יונתן, מידע מסעיר שעלול לשנות באופן די קיצוני את חייו. המידע הוא, שארי, אחראי המחנה, הוא האבא האמיתי שלו בעצם. גאליס עונה 2 פרק 74 מספקת לא מעט דרמות ורגעים מפתיעים. בת זוגו של יונתן, דניאל, מגיעה יחד איתו למחנה והשניים מנסים להשתלב עם שאר חברי הקבוצה.

הישג נאה לסדרה גאליס עונה 2 פרק 74

אין ספק שההישג הנאה ביותר של גאליס עונה 2 פרק 74 הוא מכירתה לערוץ הילדים האיטלקי, פלאנט קידס. הסדרה תורגמה גם לשפה האיטלקית היפה ומדובר בהחלט בהישג מרשים שאי אפשר לבטלו או להתעלם ממנו. גאליס עונה 2 פרק 74 משודרת בערוץ האיטלקי, שמיועד לילדים בגילאים שש עד שתיים עשרה. הסדרה זכתה להצלחה רבה בעולם ולבאזז היסטרי והמון מעריצים לתוכנית. אין ספק שיוזמנו עוד עונות לסדרה. גאליס לצפייה ישירה היא סדרה תרבותית שפונה לצעירים, בגובה העיניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה