יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

הדילרים לצפייה ישירה



הסרט הישראלי המפתיע הדילרים לצפייה ישירה הוא קומדיית פשע מצחיקה ביותר המספרת על שכונת עוני בירושלים שאף אחד באמת שם לא חושב שייצא ממנו משהו. שני חברים, רמי ואבישי, הם ח'ברה צעירים שרוב היום רק מתבטלים ונכנסים לסטלות. הדבר היחיד שהם עושים איכשהוא, זה לשחק כדורגל בשכונה. מאמן הכדורגל שלהם בסרט הדילרים לצפייה ישירה,צביקה, מאמין בהם, כנראה יותר ממה שהם מאמינים בעצמם, ורוצה לעשות מהם שחקנים איכותיים. מדובר בסרט איכותי שהקהל לא יצטער עליו, אפילו לא לרגע.

השחקנים המוכשרים בסרט היפה הדילרים לצפייה ישירה

בין השחקנים המעולים בסרט הישראלי הדילרים לצפייה ישירה, תמצאו את: רמי דוידוף, המגלם את דמותו של רמי, איתי תורג'מן, המגלם את דמותו של אבישי. צחי גראד, המגלם את דמותו של צביקה. יובל שרף, המגלמת את דמותה של חווה. אלון אבוטבול הוותיק, המגלם את דמותו של שגיא ועוד. הדילרים לצפייה ישירה הוא סרט מצחיק ונחשב לקומדיה רצופה של טעויות מצחיקות. במאי הסרט הוא: עודד דווידוף המוכשר, שביים כבר סרטים מוצלחים.

הדמויות המרכזיות בסרט המרתק הישראלי הדילרים לצפייה ישירה

בין הדמויות המרכזיות, שעליהן נסוב הסרט הדילרים לצפייה ישירה, תמצאו את רמי למשל. רמי, חולם להיות עשיר מפורסם שמצליח בתחומו. הוא חולק דירה מוזנחת יחד עם חברו הטוב לבטלה,אבישי. אבישי, מתחבר יותר לצד הרוחני שלו ומחפש משמעויות לכל דבר שמתרחש בחייו. שניהם בטלנים שלא עושים הרבה עם עצמם. הדילרים לצפייה ישירה מפגישה אתכם גם עם מאמן הכדורגל האופטימי, צביקה, שרוצה להפוך את הקבוצת כדורגל שלו לקבוצה מדרגה ראשונה ולא עלובה חסרת ניסיון.
לצפייה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה