יום רביעי, 26 בדצמבר 2012

אי טי חבר מכוכב אחר לצפייה ישירה



הסרט המיתולוגי המצליח אי טי חבר מכוכב אחר לצפייה ישירה הוא סרט של מדע בדיוני מצליח מאוד המספר על ילד קטן ומקסים שמתיידד עם חייזר חמוד שנקלע בטעות לכדור הארץ. הילד הקטן שומר על אי טי חבר מכוכב אחר לצפייה ישירה יחד עם אחותו והשניים, שנקשרו אליו, יעשו הכל כדי לעזור לו ולהחזיר אותו חזרה למקום הטיבעי שלו, בחלל. את התלבושת המיוחדת של אי.טי לבשו שני אנשים נמוכים ונער צעיר ללא רגליים.

הבמאי של הסרט המצליח אי טי חבר מכוכב אחר לצפייה ישירה

הבמאי המהולל והחשוב שאחראי על הסרט המרגש אי טי חבר מכוכב אחר לצפייה ישירה הוא לא אחר מאשר סטיבן ספילברג. ספילברג, ממוצא יהודי, סיפר כי ההשראה לדמותו של אי.טי נבעה מכך שכשהוא היה ילד הוא המציא לעצמו חבר דמיוני שדומה לדמות, בעת שהוריו התגרשו. הדמות הזאת של אי טי חבר מכוכב אחר לצפייה ישירה עזרה לו לברוח מהמציאות הלא פשוטה באותה התקופה. ספילברג אחראי לעשרות סרטים מצליחים שהשאירו חותם בעולם.

ההצלחה הגדולה שרשם אז הסרט אי טי חבר מכוכב אחר לצפייה ישירה

באותה תקופה, שהסרט אי טי חבר מכוכב אחר לצפייה ישירה יצא לאקרנים, הוא רשם הצלחה מסחררת. הוא הצליח להעפיל על הסרט המצליח,דאז, “מלחמת הכוכבים" ומבקרים רבים אמרו שזה בין הסרטים היפים ביותר שהם ראו. אי טי חבר מכוכב אחר לצפייה ישירה היה מועמד ללא פחות מתשעה פרסי אוסקר , אבל לא זכה בתואר "הסרט הכי טוב". במאי הסרט האחר שזכה אמר כי הוא בהלם וכי לאי.טי היה מגיע לזכות.
לצפייה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה