יום שישי, 28 בדצמבר 2012

סרטים מומלצים



יש המון סרטים מומלצים היכולים לעניין לא מעט אנשים. אם בא לכם סרטים ישראליים למשל, אז יש המון שכדאי לכם לראות. בין הסרטים שחובה לראות: צ'ארלי וחצי, חגיגה בסנוקר, אלכס חולה אהבה, אסקימו לימון, אסקימו לימון החגיגה נמשכת, אבא גנוב, תעלת בלאומליך, דיזנגוף 99, הלהקה, שירת הסירנה, בלוז לחופש הגדול, סוף העולם שמאלה, עפולה אקספרס. עוד סרטים מומלצים ישראליים: יוסי וג'אגר, זוהי סדום, פעם הייתי, כץ וקרסו ועוד.

מיטב סרטים מומלצים

יש סרטים מומלצים כמעט בכל אתר אינטרנט שמכבד עצמו לצפייה ישירה. אם בא לכם סרטים אמריקניים מובחרים, אז יש כאן רשימת סרטים מומלצת לא נורמלית. בין רשימת סרטים מומלצים: רשימת שינדלר, החיים יפים, יומנה של אנה פרנק, לשחרר את ווילי, ספיידרמן, מלך האריות, סופרמן, באטמן, היד שמנענעת את העריסה, הדיקטטור, מחוברים לחיים, החייזרים באים, אמריקן פאי, אני יודע מה עשית בקיץ האחרון, אני עדיין יודע מה עשית בקיץ האחרון, צעקה, מת לצעוק ועוד.

סרטים מומלצים באינטרנט

אז אין ספק שהאינטרנט מלא בסרטים טובים ומובחרים. סרטים מומלצים שהייתי שם עליהם דגש הם בעיקר סרטי קומדיה ואימה, אבל כל אחד והסגנון שלו. יש סרטים מומלצים שהרבה אוהבים והפכו לקאלט: למשל סרטי פרודיה על סרטי אימה שונים. לא חסרים סרטים כאלה, שצוחקים על כל הסרטי אימה שיצאו בשנים האחרונות. מי שאוהב קיטש ורומנטיקה, ימצא גם כאלה. “אישה יפה", עם ג'וליה רוברטס, הוא דוגמה לסרט רומנטי אחד, שאין אישה על פני כדור הארץ שלא ראתה אותו, אלא אם כן, היא לא באמת אישה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה