יום שלישי, 25 בדצמבר 2012

גאליס עונה 3 פרק 11



הסדרה המדוברת לילדים, גאליס עונה 3 פרק 11, עוקבת אחר החניכים במחנה הקיץ " גאליס" ובחיפוש המתמיד שלהם, אחר אוצר אבוד הנקרא "סרגון". הסדרה המעולה הזאת נמכרה לכמה מדינות בהן: איטליה, אנגליה והודו. בסדרה, בין היתר, תמצאו את אדי, אותו מגלם השחקן עומרי לוקאס. אדי ננטש ע''י הוריו בגיל מוקדם והשאירו אותו ביער נטוש ובודד. בהמשך הוא יתגלה ע''י הזוג יונתן ודני שיביאו אותו למחנה גאליס עונה 3 פרק 11. איך יקבלו אותו הילדים במחנה? יהיה מעניין לדעת.

דמויות מסקרנות בסדרה גאליס עונה 3 פרק 11

עוד דמויות מפתח בסדרת הנוער גאליס עונה 3 פרק 11, הן דורי ויולי למשל. דורי, אותו מגלם השחקן דניאל גד, הוא המנהיג של הוותיקים במחנה ובן הזוג של יולי. בהמשך, ייפרד דורי מיולי ויהפוך לבן זוגה של רונה. יולי, בת זוגו של דורי, מגולמת ע''י השחקנית המדהימה שירן סנדל. יולי באה ממשפחה אמידה ורבה עם רונה על דורי ואף מאיימת עליה. גאליס עונה 3 פרק 11, סדרה מותחת וממכרת עם מעריצים רבים.

דנה פרידר המוכשרת בסדרה גאליס עונה 3 פרק 11

מנחת ערוץ הילדים האהובה והמוכרת דנה פרידר, משחקת בסדרה המעולה, גאליס עונה 3 פרק 11 ומגלמת שם את דמותה של מיקה, המדריכה האהובה של קבוצת אולימפוס. החבר שהיה איתה, בגד בה והיא חווה שיברון לב ואכזבה מרה. בהמשך, היא תתאהב בבחור בשם בנימין. מלבד גאליס לצפייה ישירה , דנה פרידר שיחקה גם בסדרה המצוינת "עספור" וגילמה שם את יולי. היא גם זכורה בהשתתפותה בפרסומת לשמפו "כיף", כשאמרה את צמד המילים: “מוי כיף".




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה