יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

גאליס עונה 3 פרק 8


הסדרה המהוללת, גאליס עונה 3 פרק 8, היא סדרה מצליחה, שמשודרת בערוץ הילדים. הסדרה, מספרת על מחנה קיץ, שנערך לחבורת נערים, אשר משתתפים בפעילויות שונות וחווים שלל אטרקציות. הנערים,  חווים אהבות ואכזבות, משחקים ופעילויות ובגדול נהנים מהחיים. גאליס עונה 3 פרק 8, היא סדרה מוצלחת, שבעקבות הביקוש הרב, חזרה לעונה שלישית. הסדרה הצליחה כ''כ, שהיא אפילו דובבה לשפה האיטלקית היפה ונמכרה לערוץ ילדים איטלקי. הסדרה נמכרה גם ודובבה בשפות אנגלית והינדית. נראה מה השלב הבא.

השחקנים והדמויות בסדרה היפה גאליס עונה 3 פרק 8

בין השחקנים בעונה השלישית של גאליס עונה 3 פרק 8 ,תמצאו את גיא זוארץ האגדי. זוארץ, מגלם בסדרה את ארי המנהל. ארי, מתעניין מאוד בארכיאולוגיה ואיבד את זכרונו. גיא זוארץ, הוא איש טלוויזיה מבוקש ומלבד השתתפותו בסדרה, גאליס עונה 3 פרק 8 ,הוא מנחה את תוכנית הריאליטי המצליחה, "הישרדות" ואת הריאליטי המוזיקלי " רוקדים עם כוכבים". זוארץ, נשוי לשחקנית והדוגמנית האהובה, יעל בר זוהר. זוארץ, גם שיחק בעבר, באופרת הסבון הישראלית המצליחה, רמת אביב ג'.

השחקנים המרשימים בסדרה המעולה גאליס עונה 3 פרק 8

בסדרה המופתית, גאליס עונה 3 פרק 8 ,משחקת דנה פרידר. פרידר, מגלמת בסדרה את דמותה של מיקה. מיקה, היא המדריכה בסדרה, גאליס עונה 3 לצפייה ישירה, שאחראית על הבני נוער ועסוקה בחינוך שלהם. היא עובדת מסורה, שנותנת את הנשמה ועושה הכל, כדי שיהיה טוב ורגוע. דנה פרידר, היא שחקנית ודוגמנית וזכורה לכולנו, מהפרסומת של "מויי כיף".  פרידר, שיחקה בטלנובלה הממכרת, "בובות", אשר שודרה בערוץ הוט 3 בכבלים. כמו כן, שיחקה פרידר, בסדרה, "הפיג'מות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה