יום רביעי, 19 בדצמבר 2012

החממה פרק 5


הסדרה החדשה, המעולה, החממה פרק 5, מספרת על בית ספר מיוחד ולחלוטין לא שגרתי, הנמצא בארץ. בבית הספר הזה, מתקבלים רק התלמידים המצטיינים והספורטיביים ואז מתחלקים לשתי קבוצות עיקריות: “העורבים" ו"הנשרים". המטרה העיקרית של, החממה פרק 5, היא להפוך את אותם נערים, למנהיגים הבאים של ישראל. מדובר בסדרה חדשה, שהולכת להכות גלים כנראה, את תעשיית הטלוויזיה בארץ ולספק נתוני צפייה, נאים במיוחד. יוצר הסדרה המוערך והמוכשר הוא, גיורא חמיצר. חמיצר, הגה בין היתר, את השעשועון הפופולרי והמצליח, "ששטוס".

הקבוצות השונות בסדרה החממה פרק 5

בסדרה המעולה החדשה, החממה פרק 5, יש שתי קבוצות עיקריות, אליהן בני הנוער המוכשרים והגאונים, מצטרפים: “ העורבים" ו"הנשרים". קבוצת "העורבים", היא קבוצה של תלמידים חכמים ביותר, עם יכולות שיכליות מפותחות ועם ידע רחב ועצום שלא נגמר. הקבוצה השנייה, שמופיעה בסדרה, החממה פרק 5, היא קבוצת "הנשרים". הקבוצה הזאת, מאגדת בתוכה, ספורטאים מובחרים, עם כושר גופני טוב. שתי הקבוצות, ינסו להתמודד עם האתגרים הלא פשוטים שמוצבים בפניהם, בבית הספר החדש והמסתורי, אליו הם הגיעו.

הדמויות המסקרנות בסדרה החדשה החממה פרק 5

בין הדמויות המסקרנות והראויות, בסדרה החדשה, החממה פרק 5, תמצאו למשל, את: אלה לי רשף, אותה מגלמת השחקנית הנהדרת, גאיה שליטא כץ. אלה, לא רצתה ללמוד בחממה, עד הרגע האחרון והשתכנעה לבסוף ללמוד שם, ע''י אחיה, אלפי. עוד דמות בסדרה, החממה לצפייה ישירה, היא דמותו של אלפי רשף,אחיה של אלה. את אלפי, מגלם השחקן ידין גולדמן. אלפי, הוא ספורטאי כשרוני ומצטיין, שרוצה להיות מנהיג, בעל השפעה רבה, בקבוצה שלו. מדובר בהחלט בסדרה ממכרת ומרעננת, שתשאיר את הילדים, בבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה