יום חמישי, 3 בינואר 2013

החממה



הסדרה החדשה לילדים ולנוער, החממה, היא סדרה מרתקת, מותחת וקסומה, התספר על מוסד חינוכי מפואר לבני נוער, שמחזיק רק את הנערים האיכותיים ביותר, שמחוננים במקצועות ספורט ולימוד שונים. החממה, משודרת בערוץ ניקולאודיון, ונחשבת עד עתה, לסדרה מוצלחת מאוד. יוצר הסדרה, הוא גיורא חמיצר המוכשר, שיודע בדיוק איך להפתיע את הילדים והבני נוער בבית. הסדרה מכוונת האמת, לכל היעדים והקהלים וכולם יתחברו אליה. הסדרה תעסוק בשתי קבוצות יריבות, שיעשו הכל כדי לנצח אחד את השני.

התלמידים המוכשרים בביה''ס החממה

התלמידים שנמצאים בביה''ס החממה, הם תלמידים מבריקים ומצטיינים מאוד, בספורט ובלימודים. התלמידים מתחרים בשתי קבוצות עיקריות: “הנשרים וה"עורבים". חלק מהדמויות, הם: אלפי רשף, האח הקטן, של אלה לי. אלפי, נחשב לספוטאי מצטיין במיוחד ונחשב לאחד שכל הבנות אוהבות להסתכל עליו. החממה , מאגדת בתוכה המון שחקנים צעירים ואלמוניים, שהולכים להיות ההבטחות הגדולות הבאות. בין השחקנים הלא מוכרים: דניאל ליטמן, ג'וי ריגר, יחיעם ברקו ועוד.

ההצלחה המסתמנת של החממה

הסדרה החדשה, החממה, היא סדרה מעולה, שכנראה הולכת להיות הדבר הגדול הבא לילדים ובני נוער. הסדרה מופקת בלעדית לחברת הלווין YES ומסתמנת כבר מעכשיו כסדרה מובילה ואיכותית. החממה , מתחרה כיום, מסתבר, בסדרת המופת של ערוץ הילדים, “גאליס". מעניין עכשיו, לאיזו סדרה יהיה יותר באזז ועל מה ידברו התלמידים והתלמידות בהפסקה הבאה בבית הספר. מעניין אם ערוץ הילדים יבקשו אפילו לרכוש את הסדרה הזאת, אם היא תצליח ממש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה