יום שבת, 12 בינואר 2013

אליפים עונה 3 פרק 1



סדרת הילדים האהובה, אליפים עונה 3 פרק 1, משודרת בערוץ הילדים כבר זמן רב ונחשבת שם להצלחה גדולה ומסחררת. הסדרה, מבוססת בעיקרה, על ספרה המפורסם של אסתר שטרייט וורצל, הנקרא, “אליפים". הסדרה מספרת על חייהם של מספר בני נוער בפנימייה מרוחקת, אי שם בארץ. אליפים עונה 3 פרק 1, מספרת על רוני, שאיבד את אמא שלו ועבר לבית ספר חקלאי. אבא שלו, הוא ראש ממשלה וזה מציב אותו בהחלט במרכז העניינים.

הדמויות המרתקות בסדרה המעולה אליפים עונה 3 פרק 1

בסדרה הנהדרת, אליפים עונה 3 פרק 1, יש מגוון דמויות מרתקות, ששווה ביותר לעקוב אחריהן. בין הדמויות שתפגשו בסדרה: רוני בן משה, הנער שלא מסתדר עם אבא שלו בשום צורה או דרך. הוא בעצם המנהיג הבלתי מעורער של האליפים. אליפים עונה 3 פרק 1, תפגיש אתכם גם עם אילנה, בחורה חכמה וכריזמטית שאין מה לעשות, היא פשוט נולדה מנהיגה אמיתית, שקולה וממולחת. היא תהיה בהמשך לבת הזוג של רוני, אך תיפרד ממנו בהמשך הדרך.

השחקנים המעולים בסדרת הנוער והילדים אליפים עונה 3 פרק 1

בסדרת הנוער והילדים המפורסמת, אליפים עונה 3 פרק 1, תמצאו בין היתר, את: יותם קושניר, בנו של הסלב הגדול, אבי קושניר. יותם, התראיין לא מזמן באתר אינטרנט מוביל ואמר שהוא לא הגיע לתעשיית המשחק בזכות פרוטקציות כלשהן. השחקנית המדהימה, יסמין עיון, מככבת אף היא בסדרת המופת, אליפים עונה 3 פרק 1. היא מגלמת שם, את דמותה של אילנה, הבחורה הכריזמטית והמוכשרת, שהפכה להיות שחקנית ראשית בסדרה המדהימה הזאת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה