יום שישי, 18 בינואר 2013

אליפים עונה 3 פרק 6



הסדרה האגדית, אליפים עונה 3 פרק 6, מספקת המון דרמות ומתח לצופה הישראלי הצעיר. זאת סדרה שאי אפשר להתחמק ממנה והיא מביאה לנערים את המנה היומיתץ שהם זקוקים לה. אליפים עונה 3 פרק 6, נוגעת בכל בני הנוער בלי יוצא מן הכלל וזה בעצם מתכון מנצח. נערים לא אוהבים סדרות פלצניות שמביטות עליהם מלמעלה. הם אוהבים את הדבר הנקי והפשוט שמראה להם את התמונה האמיתית של עצמם, בלי הרבה מניירות והטפות מוסר. הסדרה מצליחה מאוד.

בהמשך הפרקים של אליפים עונה 3 פרק 6

יש המון דרמה ואירועים בסדרה אליפים עונה 3 פרק 6. בהמשך הסדרה, החניכים החדשים בפנימייה יתאקלמו לתנאים השונים במקום. ניצה עצובה על כך שמסרו את הטלפון הנייד שלה. רוני, יסתיר את הזהות האמיתית שלו משאר החברים במקום והם יכעסו על כך נורא. הוא יתנשא מעל הדלידים ויתחצף אליהם בגסות רוח. עוד בסדרה אליפים עונה 3 פרק 6, רוני יחטוף מכות מהדלידים ויהיה חבול בגוף. הוא יסתיר את המכות שספג, משאר החברים ויטאטא הכל מתחת לשטיח. ניצה נדלקת על רוני ועושה הכל כדי שיסתכל עליה, אבל הוא לא מתייחס.

עוד אירועים בסדרה אליפים עונה 3 פרק 6

בהמשך הסדרה המעולה אליפים עונה 3 פרק 6,רוני ואילנה, יחפשו יחדיו את התרנגולת שהלכה להם לאיבוד. הם לא יבינו לאן היא נעלמה ויהיו מבואסים נורא. במקביל, אילנה תנסה לשכנע את רוני מה הדלידים עשו לו באותו היום ועל המכות שהוא חטף. עוד בסדרה אליפים לצפייה ישירה , יגיע גנן חדש לפנימייה והוא יעורר את חשדם וזעמם של החברים במקום. הטלוויזיה תתקלקל להם במועדון החברתי והם ממש יתבאסו מכך ששום דבר לא הולך להם חלק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה